Zarejestruj

Mailing agencji ubezpieczeniowych zgodnie z prawem

Praca jako agent ubezpieczeniowy: porady, opinie, wymiana doświadczeń. Pytania początkujących agentów ubezpieczeniowych, którzy zaczynają dopiero swoją przygodę z branżą ubezpieczeniową.
Początkujący
Posty: 1
Dołączył(a): Pn wrz 24, 2018 11:54 am
Podziękował : 0 razy
Pomógł: 0 razy

Mailing agencji ubezpieczeniowych zgodnie z prawem

Postprzez Kot15 » Pn wrz 24, 2018 11:59 am

Szanowni,
wiem, że w internecie jest mnóstwo publikacji i artykułów na ten temat, ale ja chciałabym podpytać jak to w praktyce wygląda, a mianowicie wysyłanie maili z informacją o działalności agencji ubezpieczeniowej. Właściciel chciałby poinformować lokalne firmy o rozpoczęciu działalności ubezpieczeniowej na ich terenie - sama informacja, że powstała agencja ubezpieczeniowa specjalizująca się w ubezpieczeniach firm, bez konkretnej oferty handlowej - tylko poinformowanie, że w okolicy coś takiego zaczęło działać i jeśli są zainteresowani to zapraszamy do kontaktu. Agencja nie posiada własnej bazy klientów na danym terenie, stąd pytanie - czy w świetle obowiązujących przepisów można kontaktować się z firmą poprzez ogólny adres email podany na ich stronie np. kontakt@.....pl? Czy jest jakiś 'legalny' sposób na poinformowanie lokalnych firm o rozpoczęciu takiej działalności na ich terenie? Z góry bardzo Wam dziękuję za odpowiedzi jak to wygląda w praktyce :)

Powrót do Forum agentów ubezpieczeniowych



 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników