Zarejestruj

Odmowa wypłaty odszkodowania za kradzież zaliczki służbowej z domu

Forum o ubezpieczeniach nieruchomości: domów, mieszkań, domów w budowie, domków letniskowych, itd. Gdzie najtaniej ubezpieczymy nasz majątek? Jakie opcje ubezpieczenia najlepiej wybrać? Na co zwracać uwagę?
Początkujący
Podziękował : 0 razy

Odmowa wypłaty odszkodowania za kradzież zaliczki służbowej z domu

Postprzez zywy » Cz sty 24, 2013 11:53 am

Witam,
Proszę o pomoc.
Firma ubezpieczeniowa odmawia wypłaty odszkodowania od kradzieży z włamaniem za kradzież gotówki. W warunkach polisy mam ubezpieczoną gotówkę należąca do mnie. Skradziono mi z domu zaliczkę z zakładu pracy w wysokości 1000 euro. Była to zaliczka na poczet diet zagranicznych. Jestem kierowcą samochodu ciężarowego (tira) i diety należą do tzw. innych świadczeń za pracę jakie otrzymuję. Firma ubezpieczeniowa nie wypłaciła mi odszkodowania bo twierdzi, że była to zaliczka na poczet przyszłej delegacji (przyszłe diety) i ta gotówka należała do mojego pracodawcy a nie do mnie. Ubezpieczenie mam od ruchomości (w tym gotówki) należącej do mnie.
Proszę o poradę co mam napisać w odwołaniu.

Doradca reklama

Podpowiadam

Bywalec forum

Re: odmowa wypłaty odszkodowania za kradież zalliczki służbowej z domu

Postprzez Rabler » Pt sty 25, 2013 12:24 pm

Jaki masz papier na tą zaliczkę? Papier w znaczeniu dokument, jaki wysatwił Ci pracodawca dając zaliczkę...? Od tego zależy czy dostaniesz odszkodowanie ;)

Druga sprawa to kwota - sprawdź w swoich OWU do jakiej kwoty jest ubezpieczona gotówka. Zawsze są ograniczenia w wysokości do jakiej jest odpowiedzialność towarzystwa i myślę, że całości i tak nie dostaniesz.

Początkujący

Re: Odmowa wypłaty odszkodowania za kradzież zaliczki służbowej z domu

Postprzez zywy » N sty 27, 2013 6:10 pm