Zarejestruj

Dodatkowa wypłata świadczenia z PZU.

Forum o ubezpieczeniach życiowych: polisy na życie i dożycie, na całe życie itd.
Początkujący
Podziękował : 0 razy

Dodatkowa wypłata świadczenia z PZU.

Postprzez sebaf11 » Pn paź 07, 2013 11:28 pm

Witam,nie jestem do końca pewien czy to odpowiedni wątek na takowy temat ale chciał bym się dowiedzieć pewnych informacji,a mianowicie,w zeszłym roku zmarła moja mama,płaciła składki na polisę od śmierci w PZU,typ "P".Zostało mi wypłacone 100% świadczenia z polisy na życie,jednak doczytałem się w rubryce że wypłacane jest jednorazowe świadczenie dokładnie 40% z tytułu osierocenia dziecka od 18 do 25 lat które się uczy,jestem studentem,czy mogę się starać o dodatkowe świadczenie?
Obrazek

Doradca reklama

Podpowiadam

Zasłużony

Re: Dodatkowa wypłata świadczenia z PZU.

Postprzez tomekdm » Wt paź 08, 2013 10:23 am

idź do placówki PZU i się zapytaj. każde ubezpieczenie może być zawarte na innych warunkach z innymi opcjami

Początkujący

Postprzez Edzia60 » Wt paź 08, 2013 11:24 am

Oczywiście możesz się o to starać ale czy otrzymasz takie "gratisowe" świadczenie ciężko powiedzieć. Należy wziąć pod uwagę to, że ubezpieczyciele niechętnie dzielą się z Nami Naszymi pieniędzmi. .

Początkujący

Postprzez strulik » N cze 22, 2014 5:45 pm

Zawsze mozna jeszcz spróbować dochodzić odszkodowania z tytułu śmierci blickiej osoby w Kancelarii prawnej, ktora reprezentuje bliskich osoby zmarłej, na podstawie informacji ze strony: http://kancelarialuty.pl/

Bywalec forum

Postprzez annak74 » Cz lip 03, 2014 12:55 pm

Edzia60 napisał(a):Oczywiście możesz się o to starać ale czy otrzymasz takie "gratisowe" świadczenie ciężko powiedzieć. Należy wziąć pod uwagę to, że ubezpieczyciele niechętnie dzielą się z Nami Naszymi pieniędzmi. .

Proszę nie przesadzać z określeniem "gratisowe pieniądze" w kontekście śmierci matki, a świadczenie zależne jest od OWU, a nie czyjejś dobrej czy złej woli

Początkujący