Zarejestruj

ING polisa na życie bez kapitału - odszkodowanie

Forum o ubezpieczeniach życiowych: polisy na życie i dożycie, na całe życie itd.
Początkujący
Podziękował : 0 razy

ING polisa na życie bez kapitału - odszkodowanie

Postprzez Izabela » Pt sty 16, 2015 11:57 am

Witam wszystkich,

Czy nie jest tak, że szukają powodu aby odszkodowania w przypadku śmierci - nie wypłacić? w regulaminie jest wspomniane że np pod wpływem alkoholu jak nastąpiła śmierć - to nie ma odszkodowania
inny przykład- np idziemy z imprezy (też po alkoholu) i wpadamy przypadkowo pod samochód - też nie ma odszkodowania
kolejny- wsiadam do samochodu np taxi gdzie jestem pasażerem a kierowca nie ma uprawnień; jest lekko pod wpływem- mamy wypadek i też nie jest wypłacane odszkodowanie jak to naprawdę jest ?
ktoś u was w rodzinie/ znajomych faktycznie miał wypłatę z polisy na życie? Pozdrawiam

Doradca reklama

Podpowiadam

Początkujący

Re: ING polisa na życie bez kapitału - odszkodowanie

Postprzez DominikSieradzki » Pt sty 16, 2015 3:27 pm

Czy ubezpieczyciele szukają powodu? Nie wydaje mi się, jednak zapisy w OWU mówiące o ograniczeniu odpowiedzialności wydają się być logiczne i zasadne.
Czy gdybyś to Ty miała ponosić odpowiedzialność za kogoś, to dopuściła byś wypłatę X tysięcy za śmierć w wyniku działań wojennych, uczestnictwa w rozbojach, aktach terrorystycznych? Nie chciałabyś, aby ten kogo ubezpieczasz był trzeźwy? Ludzie "po pijaku" robią różne głupie rzeczy ... wypłaciłabyś sumę ubezpieczenia?
Oczywiście Twoje przykłady są bardzo dobre, ale trzeba na zapisy w OWU spojrzeć również przez inny pryzmat (jak powyżej).

Decydując się na zakup polisy warto spojrzeć na ograniczenia odpowiedzialności również w innych sytuacjach. Ubezpieczyciele potrafią nawet wykluczyć wypłatę np. jeśli wypadek miał miejsce podczas uprawianiu sportu (rekreacyjnie), a to już prawdziwy absurd. ING nie ma aż tak nieżyciowych ograniczeń, natomiast te podane przez Ciebie w przykładach mają wszyscy.