Zarejestruj

OC

Forum o ubezpieczeniach OC (Odpowiedzialności Cywilnej) pojazdów. Gdzie znajdziemy aktualnie najtańsze ubezpieczenie OC? Jak będzie jego koszt? Jaką firmę wybrać? Porady i opinie.
Początkujący
Podziękował : 0 razy

OC

Postprzez Exitus » N lis 19, 2017 10:18 am

Witam
Jestem w kropce. Problem polega na tym,że jestem młodym kierowcą i ceny OC są dosyć wysokie. Planowałem ubezpieczyć auto na tatę, który nie ma żadnych zniżek, tylko mam lekki zgrzyt, ponieważ nie ma prawa jazdy. Nie jestem pewiem jak to będzie rozpatrywane przez ubezpieczyciela i czy wgl będzie to miało wpływ na wysokość ubezpieczenia. Oprócz tego chciałbym wiedzieć czy gdybym ubezpieczył auto na sb, zniżki byłyby naliczane dopiero po 25 roku życia czy odrazu po roku bezwypadkowej jazdy?

Doradca reklama

Podpowiadam

Doradca
Podziękował : 2 razy

Re: OC

Postprzez Ubea » Pn lis 20, 2017 7:41 am

Jeżeli zdecyduje się Pan na współwłasność auta z ojcem, który nie ma prawa jazdy, to praktycznie nie będzie miało to wpływu na cenę ubezpieczenia. Na niższe OC można liczyć, jeśli Pana ojciec będzie jedynym właścicielem, a Pan zostanie wpisany jedynie jako użytkownik auta. No ale wtedy nie będzie Panu naliczała się bezszkodowa historia. Najlepiej byłoby oczywiście znaleźć osobę chętną do bycia współwłaścicielem, która ma już jakieś zniżki na OC (w kalkulatorze OC - link do naszego znajduje się w podpisie - może Pan przeliczyć, jak dokładnie wypadają poszczególne opcje).