Zarejestruj

Ubezpieczenia na życie

Forum o ubezpieczeniach życiowych: polisy na życie i dożycie, na całe życie itd.
Początkujący
Podziękował : 0 razy

Ubezpieczenia na życie

Postprzez MateuszK » Pt cze 08, 2018 12:31 am

Cześć Kochani !

Mam na imię Mateusz, od jakiegoś czasu pracuję w branży ubezpieczeniowej. Jestem także trenerem sportowym i byłym sprinterem, uczestnikiem Mistrzostw Polski.

Zastanawiacie się pewnie po co to piszę.... Piszę to byście mieli okazję mnie poznać, chociaż w takim stopniu. Kiedyś byłem po tej drugiej stronie, również na tym forum i tak samo jak Wy szukałem odpowiedniego ubezpieczenia i wiecie co ? Pewnie myślicie, że wymienię nazwę swojego pracodawcy ? Nie! Tak naprawdę do dziś nie znalazłem idealnego ubezpieczenia. Chyba takiego nie ma. Niestety.

W czym problem ? W moim przypadku problemem jest to, że uprawiam ekstremalne sporty i to niestety jest przeszkoda by wziąć na tzw. wypadek. Trzeba by było jak to się mówi popularnie - ściemniać, że na przykład spadło się ze schodów :)

Zresztą sami wiecie jak jest, bo agenci atakują Was, Nas, mnie dosłownie z każdej strony.

Nie będę Wam przedstawiał dokładnej oferty swojego pracodawcy. To bezsensu, puste frazesy...

Powiem tylko czym różnimy się od innych firm

POWAŻNE ZACHOROWANIE -

a) 40 chorób poważnych

SZPITAL -

a) już od PIERWSZEGO dnia
b) świadczenie lekowe
c) diagnostyka

WYPADEK

a) prawie 2000 uwzględnionych uszczerbków

Ponadto dostęp do prywatnych specjalistów, gratis pomoc domowa 2 razy w roku złota rączka, naprawa sprzętu i fachowcy typu hydraulik.

Jeśli chcesz poznać inne szczegóły, albo po prostu mnie poznać, może spotkać się na trening, albo najnormalniej w świecie pogadać to pisz.

Tule ! Mateusz

Doradca reklama

Podpowiadam

Zasłużony

Re: Ubezpieczenia na życie

Postprzez AWUBEZPIECZENIADG » Wt cze 12, 2018 10:36 am