Zarejestruj

Ubezpieczenie ucznia/umowa zlecenie.

Wszytko na temat dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego. Aktualne składki na ubezpieczenie zdrowotne w NFZ.
Początkujący
Podziękował : 0 razy

Ubezpieczenie ucznia/umowa zlecenie.

Postprzez huthut » N paź 18, 2015 12:53 pm

Witam zaczynam dopiero swoją podróż w kwestii pracy bo zacząłem dopiero 2 tyg temu.
Podpisałem umowe zlecenie z pracodawcą na zasadzie, że jestem uczniem w szkole żak.
Musiałem tylko przynieść zaświadczenie że już jestem przyjęty... to tak w skrócie.
Nie dopytałem na jakiej zasadzie bede ubezpieczony bo przecież uczen/student jest zwolniony z każdych opłat, więc czy bede czy nie bede miał tego ubezpieczenia??
Przypominam umowa zlecenie, a niestety nic na umowie nie ma na temat ubezpieczeń.
Teraz poproszę doświadczonych ludzi o wypowiedź potwierdzoną argumentami prawnymi i na czasie (teraz prawo się czesto zmiena).
Ostatnio poszedłem do okulisty i jeszcze tego ubezpieczenia nie miałem teraz nie wiem czy w takiej sytuacji zaklad musi mnie ubezpieczyć czy ja mam sie skierować do żaka po zaswiadczenie i maja mnie ubezpieczyć rodzice jako osobe uczącą się.

Proszę o pomoc i kompetentne wypoeiwdzi. Z góry dziekuje.

Doradca reklama

Podpowiadam

Bywalec forum

Re: Ubezpieczenie ucznia/umowa zlecenie.

Postprzez MKrakowski » Pn paź 26, 2015 3:08 pm

Jeżeli jesteś obecnie zatrudniony na umowie zlecenie - nie jesteś ubezpieczony. O ubezpieczenie musisz zadbać we własnym zakresie, poza zakładem, w którym pracujesz.

Początkujący

Re: Ubezpieczenie ucznia/umowa zlecenie.

Postprzez PanAnatol » Śr mar 09, 2016 3:14 pm