Zarejestruj

Ubezpieczenie zdrowotne studenta

Wszytko na temat dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego. Aktualne składki na ubezpieczenie zdrowotne w NFZ.
Początkujący
Podziękował : 0 razy

Ubezpieczenie zdrowotne studenta

Postprzez abc9341 » Pn lip 24, 2017 7:43 pm

Dzień dobry,

jestem studentem studiów magisterskich i pracuję na umowę zlecenie w pewnej firmie. Ostatnio, kiedy poszedłem do lekarza, otrzymałem informację, że ZUS nie potwierdza mojego ubezpieczenia zdrowotnego i muszę złożyć oświadczenie, że jestem ubezpieczony. Moja mama jest rencistą, a tata na emeryturze. Pani w recepcji stwierdziła, że powinienem zostać jak najszybciej zgłszony przez rodziców w ZUS'ie. Czy rodzice powinni mnie zgłosić w ZUS'ie? Czy jestem ubezpieczony? Co powinienem w tej sytuacji zrobić? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Doradca reklama

Podpowiadam

Początkujący

Re: Ubezpieczenie zdrowotne studenta

Postprzez OpiekunBezpieczny » Pn lip 24, 2017 11:26 pm

abc9341 napisał(a):Dzień dobry,

jestem studentem studiów magisterskich i pracuję na umowę zlecenie w pewnej firmie. Ostatnio, kiedy poszedłem do lekarza, otrzymałem informację, że ZUS nie potwierdza mojego ubezpieczenia zdrowotnego i muszę złożyć oświadczenie, że jestem ubezpieczony. Moja mama jest rencistą, a tata na emeryturze. Pani w recepcji stwierdziła, że powinienem zostać jak najszybciej zgłszony przez rodziców w ZUS'ie. Czy rodzice powinni mnie zgłosić w ZUS'ie? Czy jestem ubezpieczony? Co powinienem w tej sytuacji zrobić? Z góry dziękuję za odpowiedź.