Zarejestruj

Współpraca przy telefonicznej obsłudze klienta

Wszelkie ogłoszenia i anonse doradców i agentów ubezpieczeniowych. Jest to jedyne forum, w którym dopuszczalna jest reklama własnych usług.
Początkujący
Posty: 3
Dołączył(a): Wt mar 03, 2015 11:12 am
Podziękował : 0 razy
Pomógł: 0 razy

Współpraca przy telefonicznej obsłudze klienta

Postprzez KamilKielce » Wt mar 03, 2015 11:25 am

Witam, szukam agentów z całej Polski do współpracy przy obsłudze klienta - głównie wyliczenie składki i sprzedaż OC komunikacyjnych. Nie jest to wyszukiwanie numerów i dzwonienie na ślepo, ponieważ każdy klient otrzymał wcześniej potwierdzający telefon od naszych telemarketerów, w którym zgadza się na kontakt ze strony doradcy ubezpieczeniowego. Kontakty dostarczane są regularnie, w miesiącu końca polisy.

Poszukuje osoby która dopiero zaczyna lub ma krótki staż w ubezpieczeniach - jest to sposób na prosty zarobek nawet w domu.

"aplikacje" proszę wysłać na adres e-mail: k.kowalski@poczta.fm

W treści proszę wpisać m.in:

doświadczenie w pracy agenta
miasto zamieszkania / pracy
firmę ubezpieczeniową bądź multiagencję w której pracujesz
ile czasu mógłbyś poświęcić na ciepłe telefony i obliczanie składek

Odezwę się oczywiście do wybranych kandydatów 8-)

Jeśli macie jakieś pytania, na które mogę odpowiedzieć na forum - piszcie tutaj :)

Moderator Lokalny
Avatar użytkownika
Posty: 402
Dołączył(a): Pt sie 30, 2013 10:17 am
Podziękował : 0 razy
Pomógł: 6 razy

Re: Współpraca przy telefonicznej obsłudze klienta

Postprzez Finansolog » Wt mar 03, 2015 3:45 pm

Więc tak:
KamilKielce napisał(a):Poszukuje osoby która dopiero zaczyna lub ma krótki staż w ubezpieczeniach - jest to sposób na prosty zarobek nawet w domu.

A doświadczony nie może? :)
KamilKielce napisał(a):ile czasu mógłbyś poświęcić na ciepłe telefony i obliczanie składek

Ciepłe telefony to rozumiem, że masz na myśli te obdzwonione przez call center?

Początkujący
Posty: 3
Dołączył(a): Wt mar 03, 2015 11:12 am
Podziękował : 0 razy
Pomógł: 0 razy

Re: Współpraca przy telefonicznej obsłudze klienta

Postprzez KamilKielce » Wt mar 03, 2015 5:10 pm

Finansolog napisał(a):Więc tak:

A doświadczony nie może? :)


Oczywiście, że może. Chciałbym jednak zebrać osoby które "nie mają co robić" żeby móc na spokojnie obdzwaniać telefony które przybywają na bieżąco. Oczywiście nie chodzi mi o ślęczenie przy telefonie od 8 do 20 od poniedziałku do piątku.

Finansolog napisał(a):Ciepłe telefony to rozumiem, że masz na myśli te obdzwonione przez call center?


Nie call center tylko telemarketerów, to co innego. Ale tak, do tych ludzi już ktoś dzownił i informował że będzie dzwonił doradca ubezpieczeniowy :)


Może w tym miejscu zaznaczę iż nie potrzebuje żadnych wkładów własnych ani wpłat.

Moderator Lokalny
Avatar użytkownika
Posty: 402
Dołączył(a): Pt sie 30, 2013 10:17 am
Podziękował : 0 razy
Pomógł: 6 razy

Re: Współpraca przy telefonicznej obsłudze klienta

Postprzez Finansolog » Wt mar 03, 2015 7:58 pm

Ok :) Jak wygląda sytuacja z wymaganiami odnośnie kandydatów, powinni być po egzaminach KNF, prowadzić działalność lub jakieś inne wymagania w tym stylu?

Początkujący
Posty: 3
Dołączył(a): Wt mar 03, 2015 11:12 am
Podziękował : 0 razy
Pomógł: 0 razy

Re: Współpraca przy telefonicznej obsłudze klienta

Postprzez KamilKielce » Pt mar 06, 2015 11:31 am

Finansolog napisał(a):Ok :) Jak wygląda sytuacja z wymaganiami odnośnie kandydatów, powinni być po egzaminach KNF, prowadzić działalność lub jakieś inne wymagania w tym stylu?


Wystarczy ogarnianie kalkulatorów. OWCA czy agent - wszystko jedno.

Początkujący
Posty: 2
Dołączył(a): Pn mar 09, 2015 9:17 pm
Podziękował : 0 razy
Pomógł: 0 razy

Re: Współpraca przy telefonicznej obsłudze klienta

Postprzez enklava » Pn mar 09, 2015 9:29 pm

Cześć,

jak możesz to puść dokładne info na priv ze szczegółami.

Mam ponad 7 letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, potrafiłbym zorganizować swoje własne stanowisko pracy. Pomimo tego, że nie jestem żadnym agentem ubezpieczeniowym to w swojej pracy obsługuję sprawy z zakresu bancassurance ( kompletacja dokumentów, monitorowanie postępowań TU, weryfikacje zasadności odmowy wypłaty świadczeń ) i myślę, że jakąś podstawową wiedzę na temat polis ubezpieczeniowych posiadam. Zadanie o którym piszesz to wyliczanie składek na podstawie kalkulatora, więc nie widzę tu żadnego problemu. Pytania które padają w tego typu kwestionariuszach są dla mnie zrozumiałe i raczej potrafię sam sobie odpowiedzieć na pytanie dlaczego TU o to akurat pyta, co niewątpliwie przekłada się na jakość świadczonych usług: wiem o co i po co pytam ;) Na obdzwonkę mógłbym poświęcić dziennie 4 godziny przy czym w jednym tygodniu mógłbym to robić w godzinach porannych 8-12 w kolejnym 17-21 + soboty/niedziele jeśli byłaby taka potrzeba.

Czekam na info.

Powrót do Ogłoszenia ubezpieczeniowe



 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników