Zarejestruj

Ubezpieczenie samochodu

Forum o ubezpieczeniach OC (Odpowiedzialności Cywilnej) pojazdów. Gdzie znajdziemy aktualnie najtańsze ubezpieczenie OC? Jak będzie jego koszt? Jaką firmę wybrać? Porady i opinie.
Początkujący
Posty: 1
Dołączył(a): Cz kwi 21, 2016 9:54 pm
Podziękował : 0 razy
Pomógł: 0 razy

Ubezpieczenie samochodu

Postprzez Melody » Cz kwi 21, 2016 9:59 pm

Witam,
mam takie pytanie i problem.
Jestem młodym kierowcą (prawko od roku, 23 lata) i rozważam kupno samochodu, ale zastanawiam się jak dobrać ubezpieczenie OC?
Chodzi mi o to, że chciałam, aby auto ubezpieczyła mi mama (nie ma prawka ani samochodu), bo na ile udało mi się przejrzeć różne TU to dostanie zniżkę z racji wieku.
Teraz pytanie do Was - czy jest to możliwe i opłacalne? Że osoba, która nie ma prawka i będzie właścicielem auta dostała zniżki i dopisała mnie jako współwłaściciela zarówno pojazdu jak i ubezpieczenia?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)

Doradca reklama
 
Posty: 344
Dołączył(a): Cz lip 05, 2007 9:29 am

Podpowiadam

Doradca
Avatar użytkownika
Posty: 333
Dołączył(a): Śr mar 09, 2016 2:16 pm
Podziękował : 2 razy
Pomógł: 13 razy

Re: Ubezpieczenie samochodu

Postprzez Ubea » Pt kwi 22, 2016 8:51 am

Lepiej poszukać na współwłaściciela kogoś kto już jest kierowcą z przynajmniej kilkuletnim stażem. Twoja matka i tak nie będzie miała zniżek za staż jazdy. O ubezpieczeniu dla młodych osób możesz poczytać tutaj: https://ubea.pl/Rejestracja-ubezpieczenie-i-przeglad-samochodu-czyli-przewodnik-dla-mlodych-kierowcow%2Cartykul%2C1037/
Jeśli wśród bliskich nie masz żadnego kierowcy z dłuższym stażem, to pamiętaj, że niektórzy ubezpieczyciele nie "karzą" tak bardzo za wiek. Np. Ergo Hestia przygotowała specjalną ofertę dla młodych kierowców pod marką You can drive.
Dlatego najlepiej wejdź na porównywarkę ubezpieczeń (zapraszamy na naszą - link w podpisie) i zobaczysz, gdzie Ci wyjdzie najtaniej. Jeśli byś miała jakieś wątpliwości przy wypełnianiu formularza, to pisz na PW ;)